Cengiz Kurtoğlu Hayranları

Yaşayan Efsane

Ayrılık Saati (2005)

Elimdeki Resmin

Yaşama sevincime
Nefesin hayat verir
Kar yağdı yüreğime
Sen geldiğinde erir

Yollar girdi araya
Hasretle yanar oldum
Bu günlerde ben seni
Ölesiye arar oldum

Elimdeki resmin yerine
Kendin olsaydın
Olsaydın da benim yine
Derdim olsaydın

Ayrılık Saati

Ayrılık saati yaklaştı artık
Evlada sevgilim ben gidiyorum
Kimimiz var bizim tanrıdan başka
Kendine iyi bak yalvarıyorum
Seni sana emanet ediyorum

Eline yabancı eller değmesin
Gözüne yabancı gözler gülmesi
İstemem bu aşka gölge düşmesin
Kendine iyi bak yalvarıyorum
Seni sana emanet ediyorum

Ne kadar vefasız olsa da zaman
Ne olur sevgilim aşkıma inan
Tanrı sevenlerin yanında inan
Kendine iyi bak yalvarıyorum
Seni sana emanet ediyorum

Gel Barışalım

Gel barışalım
Bırakarak küskünlüğü
Gel barışalım

Son verelim dargınlığa
Son verelim ayrılığa
El açalım mutluluğa
Gel barışalım

Sen bir yanda ben bir yanda
Olmaz artık, kavuşalım
Böyle küs mü kalacağız
Gel barışalım

Gel barışalım
Sen de suçlusun bu aşkta
Gel barışalım

Mutlu günler bizi bulsun
Dertler bizden uzak dursun
Sevincimiz ortak olsun
Gel barışalım

Senin Eserin

Gideceğini bilseydim
Bir gün böyle uzaklara
Kilitlerdim şu gönlümü
Düşmezdim kara sevdaya

Ne vefanın adı kalmış
Ne sevdanın tadı kalmış
Aşka tutsak o yeminler
Demek ki hep yalanmış

Bu sevdaya ömür verdim
Böyle yandım öyle sevdim
Görmezdi gözlerim dünyayı
Gözünde yaş varsa senin
İçimde dert varsa senin
Saçıma aklar düştüyse
Bu senin, senin eserin

Nasıl diner şimdi yaram
Bozuldu felekle aram
Gece gündüz hesap sorar
Senden kalan hatıralar

Oy Oy Uşaklar

Eskiden memlekette
Çayı koyardık sepete
O günler mazi oldu da
Şimdi kaldık gurbete

Kız bahçende gül var mı
Gül dibinde yol var mı
Şu vefasız alemde oy oy uşaklar
Benden dertli kul var mı

Eskiden memlekette vardı sevdalarımız
Arhavi'de Hopa'da vardı sevdalarımız
Ne kadar güzeldi çocukluk yıllarımız

Ciha gibi dereler ben neler çektim neler
Beyazladı saçlarım da geçti gitti seneler
Bir de geriye döndüm geçti gitti seneler

Yasak Aşk

Ellerini Tuttuğumda
Gözlerine Baktığımda
Tatlı Sözler Duyduğumda
Uçuyor Uçuyor Uçuyorum Tanrım

Aşka Saygı Duymayanı
Derdimize Dertkatnı
Bizi Hergün Ağlatanı
Cehennemde Sen Yak Tanrım

Bu Aşk Yasak Olsa Bile
Dilden Dile Düşse Bile
Yılda Birkez Görsem Bile
Seviyor Seviyor Seviyorum Tanrım

Bu Şarkı

Gözümde yaşlarla anarken seni
Bir beste yarattım vefasız sana
Dinlerken hatırlar yaşarsın beni
Dilerim bu şarkı ağlatır seni

Bu şarkı mazinin mirası sana
Bu şarkı aşkımın kirası sana
Kanayan kalbimin yarası sana
Umarım ömrünce ağlatır seni
Dilerim bu şarkı ağlatır seni

Her gece rüyamda bulurken seni
El açıp rabbimden dilerken seni
Bir defa görmedim ağlarken seni
Belkide bu şarkı ağlatır seni

Dağlar Gibi


Çınar idim dünyada bir dala döndüm
Aşk elinden inleyen sazlara döndüm
Ateş oldum yar elinden bir küle döndüm
Gül elinden inleyen bülbüle döndüm
Derya gibiydi gönlüm hey damlaya döndüm
Ölmez idim kul elinden bin defa öldüm

Dağlar gibi sevdim ama bir kula döndüm
Kaya gibiydi gönlüm hey bir toza döndüm

Gönül dedim yandı söndü boynunu büktü
Aşk elinden ömrümü yerlere döktü
Ateş oldum yar elinden bir küle döndüm
Gül elinden inleyen bülbüle döndüm
Derya gibiydi gönlüm hey damlaya döndüm
Ölmez idim kul elinden bin defa öldüm

Dağlar gibi sevdim ama bir kula döndüm
Kaya gibiydi gönlüm hey bir toza döndüm

Kar Beyaz

Hani bahtın kar beyaz hani bir mutlu bir dünyan
Kar mı yağdı gülüm güvendiğin dağlara
Düşmüşsün gidiyorsun bilmediğin uzaklara

Kurduğum o hayaller romanlarda olurmuş
İnsanoğlu ne yapsa kaderinde bulurmuş
Gözlerimde yaşlar var saçlarımda beyazlar
Gül yüzüm gülmez olmuş ne zalimmiş o yıllar

Kader sana gülmemiş vermemiş muradını
Kimler taktı başına o mutsuzluk tacını
Düşmüşsün gidiyorsun bilmediğin uzaklara

Eyvallah

Yıkılır üstüme sensiz bu şehir
Sokaklar dar gelir geceler zindan
Bu derdi sadece çekenler bilir
Bir garip aşığım halim perişan

Bir gün gelir sen de boyun eğersin
Aşkı elinde oyun etmişsin
Kaderine küsüp çekip gidersin
Pişman olup sen de aşk dilenirsin

Yanarım yanarım geçen yıllara
Giderim yoluma bakmam ardıma
Masamda son kadeh gönlümde yara
Kadere eyvallah sana elveda

Yapışır yakama uzak duramam
Ağlamak yakışmaz gururum ondan
Hasretinle böyle yalnız kalamam
Kaçarım o yardan bu diyarlardan

0 yorum: