Cengiz Kurtoğlu Hayranları

Yaşayan Efsane

Canın Sağolsun (2006)

Canın Sağolsun

Sözümüz vardı birbirmize
Bu dünyada başkasının olmayacaktık
Hatıralar dizilince önümüze
Böyle boynu bükük durmayacaktık

Olsun canım
Olsun be gülüm
Olsun üzülme
Canın sağolsun

Benim sende neyim varsa
Baştan sona helal ettim
Günahların benim olsun
Seninle yaşadım senle bittim

Aşk Sokağı


Öyle bir sevdanın içine düştüm
Ne siz sorun dostlar ne de ben söyleyeyim
Öyle bir aşk ile yanıyorum ki
Ne siz sorun dostlar ne de ben söyleyeyim

O leyla ben mecnun gibi severken
Ne oldu bir anda bu sona neden
Bu aşkın en güzel mevsimindeyken
Görmedim hiç bahar görmedim neden

Aşk sokağında yalnız kaldım
Bir köşeye çöküp her gün ağladım
Oradan geçenler sorup durdular
Terkedildim demeye dilim varmadı

Gücüme Gidiyor

Dün akşam şöyle bir maziye daldım da
Aklıma ilk gelen yine sen oldun
Her bir hatırada gözlerim dolsa da
İçimi en çok yakan yine sen oldun

Yokluğun hâlâ gücüme gidiyor
Ateşin hâlâ canımı yakıyor
Gözlerim hâlâ yollara bakıyor
Ayrılık azabı sebebim oluyor

Bu hasret bir gün diner mi söyle
Bu yalnızlık bir gün biter mi böyle
Bu yangın bir gün söner mi söyle
Çileyi ömrüme katan sen oldun

Yaranamadım

Suç bende değil
Bende yok kabahat
Yastığa başımı koyduğumda
Vicdanım rahat

Aldatmadım bir gün, ağlatmadım bir gün
Bana bu ceza niye bilemedim
Hiç kırmadım seni, hiç üzmedim seni
Kadere değil sana boyun eğdim

Ne hata yaptım ben anlayamadım
Bir türlü kendimi anlatamadım
Çırpındım uğraştım hep savaştım
Ama ben sana hiç yaranamadım

Sevda Yüklü Kervanlar

Sevda yüklü kervanlar
Senin kapından geçer
Aşk şarabını içenler
Yârin derdine düşer

Bu han garip yatağı
Bülbül derdimin ortağı
Aşkın söyletir beni feryat feryat
Dilin söyletir beni feryat feryat

Aşkın ne zor şeymiş
Düşmeden bilemedim
Eller erdi murada
Ben murada eremedim

Dönmeyecek

Yüreğimden atamadım seni
Bir görseydin bu haldeyken beni
Geçen her gün umutlarım kırılır
Sanki dünya bu başıma yıkılır

Ömrümü verdiğim için
Dözüne kandığım için
Seni yâr sandığım için
Ağlıyorum bu halime

Dönmeyecek gelmeyecek
Nasıl yandım bilmeyecek
Ömrümün son günlerini
O vicdansız görmeyecek

Uzaktasın şimdi sen yaban elde
Bil ki gönlüm cehennemde çölde
Geçen her gün umutlarım kırılır
Sanki dünya bu başıma yıkılır

Geçmiyor Zamanlar

Hasretin başımda duman
Bu ayrılık ölümden yaman
Gittiğin o günden beri
Evim yurdum oldu viran

Geçmiyor zamanlar bitmiyor yangınlar
Aşkıma kıyan yar nerede
Verilen sözlerin yalancı gözlerin
Sahibi şimdi nerede

Her kapı çalındığında
Her adın anıldığında
Aşkımız sorulduğunda
Boynum bükük kalıyor

Canana Doyulur mu?

Tatlı dile güler yüze
Doyulur mu doyulur mu
Aşk ile bakışan göze
Doyulur mu doyulur mu

Doyulur mu doyulur mu
Canana kıyılır mı
Cananına kıyanlar
Hakk'ın kulu sayılır mı

Hem bahara hem yaza
Yarin ettikleri naza
Yâr aşkına çalan saza
Doyulur mu doyulur mu

Beyaz Meleğim

Tanırsın beni hain sevgili
Hayallerim vardı seninle ilgili
Tam aşkı buldum derken
Gittin dönüşün yok şimdi

Kaldık yarı yolda çok mutluyuz derken
Bilmem hangi sebep aldı seni benden
Çok acı çekiyorum sensiz seninleyken
Ah bir çıkabilsen hasret denizinden

Geri dönemez misin bana söyle meleğim
Yaralarımı saran beyaz meleğim
Ölüyorum ah yavaş yavaş eriyor bedenim
Bu kanayan aşk senin büyük eserin

Sevsen de Sevmesen de

Bir gün böyle geçti
Garip gönlüm aşkından delirdi
Sanki yıllar dün gibi
Anılar bugün gibi
Bir kalpsizin elinden
Yandı gönlüm mum gibi

Sevsen de sevmesen de
Bende bitmez bu sevda
Dilim ayrıldık dese de
Gönlüm demez elveda

Bir gün daha bitti
Bahtsız kalbim beklerken tükendi
Sanki yıllar dün gibi
Anılar bugün gibi
Bir kalpsizin elinden
Yandı gönlüm mum gibi

0 yorum: