Cengiz Kurtoğlu Hayranları

Yaşayan Efsane

Sensiz Olmuyor (2004)

Akşam Olmadan

Akşam olmadan güneş batmadan gel gel
Beni yalnız bırakma, beni sensiz bırakma

Korkuyorum gecelerin karanlığında
Korkuyorum sessizliğin çığlıklarından
Böyle yaşamaya alışkın değilim
Korkuyorum gelecek yarınlarımdan

Hasret olmadan sabrım bitmeden gel gel
Beni yalvartmadan gel, beni çıldırtmadan gel

Sen mi yazdın benim alın yazımı
Sen mi çizdin benim yalnızlığımı
Söyle bana seni kim değiştirdi
Değiştirdin benim tüm yaşantımı

Hasretim Sana

Hasretle geçerken bütün günlerim
Gözümdeki yaşı diner mi sandın
Yıllardır (aylardır) yüzünü görmedim diye
Kalbimdeki aşkı biter mi sandın

Gönlüme verdiğin dertler yüzünden
Söylediğin acı sözler yüzünden
Ardından konuşan eller yüzünden
Kalbimdeki aşkı biter mi sandın

Düşlerimde güzel gözlerin varken
Kulağımda hala sesin çınlarken
Tanrıdan durmadan seni dilerken
Kalbimdeki aşkı biter mi sandın

Söyleyemedim

Dün akşam eski bir arkadaşımla
Oturup konuştuk geçmiş günlerden
Bir ara sebepsiz seni sorunca
Birkaç damla hasret aktı gözümden

Islandı gözümde güzel hayalin
Konuşma ne olur sus diyemedim
Bir resmi var şimdi elimde değil
Her gün (bakıp) ağladığımı söyleyemedim

Anlattıkça seni, güzel günleri
Yeniden yaşadım bütün maziyi
Nerde o deyince olanlar oldu
Seni sorduğuna bin pişman şimdi

Boşandı gözümden yaşlar sel gibi
Ayrıldığımızı O da anladı
Yıkılmış bir halde bakıp yüzüme
Benimle birlikte O da ağladı
Seni sorduğuna inan pişmandı

Şanssızım

Adım atsam yıllar biter
İşte ben böyle şanssızım
Bir gül diksem diken biter
İşte ben böyle şanssızım

Kurur el vursam çiçekler
Hüsranlar hep beni bekler
Bu günüm dünden beter
İşte ben böyle şanssızım

Şansssızım, şansssızım
Ben doğuştan bahtsızım

Adım atsam ömrüm bahtsız
Felek bana vurur yalnız
Hem anasız hem babasız
İşte ben böyle şanssızım

Kurur el vursam çiçekler
Hüsranlar hep beni bekler
Bu günüm dünden beter
İşte ben böyle şanssızım

Şansssızım, şansssızım
Ben doğuştan bahtsızım

Değmez Arkadaş

Hasretinle geçip gitse de ömrüm
Verdiğin o sözü unutamadım
Saçıma beyazlar dolsa da inan
Seni beklemekten hiç usanmadım

Resimler avuttu sensiz gönlümü
Hayalin uyuttu yaşlı gözümü
Umutla yaşadım ben her günümü
Seni beklemekten hiç usanmadım

Öyle çok sevmişki seni şu kalbim
Aşkını mazide bırakamadım
Kavuşmak mahşere kalsa da inan
Seni beklemekten hiç usanmadım

Layık Bana

O güzel gözlerini unuttum sanma
Yüreğimde goncasın, kuruttum sanma
Çaresiz gönlümü avuttum sanma
Ne olur sevgilim dön artık bana

Hasreti bana sor
Sensizlik yakan kor
Yokluğun öyle zor, zor
Dön artık bana

Özleminle yıllardır yandığım yeter
Gelir diye yoluna baktığım yeter
Acıya, dertlere kandığım yeter
Ne olur sevgilim dön artık bana

Hasreti bana sor
Sensizlik yakan kor
Yokluğun öyle zor, zor
Dön artık bana

Hala Yirmisinde

Saçlarına aklar dolmuş olsa da
Sen benim gözümde hala güzelsin
Yıllar geçip gitsin boşver aldırma
Hala yirmisinde hala güzelsin

Ömür çizgileri dolsun yüzünde
Şarkılar söylerim hergün dizinde
Yıllar geçip gitsin benim gözümde
Hala yirmisinde hala güzelsin

Ne canlar yakarsın bakışlarında
Tadına doyulmaz şarap gibisin
Saçının teline dünyalar değer
Hala yirmisinde hala güzelsin

Ömür çizgileri dolsun yüzünde
Şarkılar söylerim hergün dizinde
Yıllar geçip gitsin benim gözümde
Hala yirmisinde hala güzelsin

Ateşe Düşmüşüm

Her gece aşkını yanıma aldım
Geceden sabaha onunla vardım
Benden başkasını sevmez sanırdım
Duydum da bir anda yıkılıverdim

Kırlarda el ele gezdiğimiz gün
Çiçekten çiçeğe koştuğumuz gün
Onunla son defa coştuğumuz gün
Bırakıp gitti de yıkılıverdim

Gözlerimi yumdum görmeyeyim diye
Gidişi aklımda kalmasın diye
Elimi uzattım O tutsun diye
Tutmadı bir anda yıkılıverdim

Kırlarda el ele gezdiğimiz gün
Çiçekten çiçeğe koştuğumuz gün
Onunla son defa coştuğumuz gün
Bırakıp gitti de yıkılıverdim

Sensiz Olmuyor


Sensiz günüm gündüzüm yok
Dert ararsan bende pek çok
Aşkın kalbimde bir ok
Çıkaracak gücüm mü var

Sensiz olmuyor günler geçmiyor
Kalbime sordum seni seviyor

Sensiz günüm oldu gece
İsmin dudağımda hece
Aşkın kalbimde bilmece
Çözecek gücüm mü var

Sensiz olmuyor günler geçmiyor
Kalbime sordum seni seviyor

Sıkı Sıkı

Görmedi şu deli gönlüm
Görmedi hiç böyle güzel
Sana öyle bir yandı ki
Yangınlardan daha beter

Feda olsun canım sana
Yeterki gel kollarıma
Bırakma hiç ellerimi
Sıkı sıkı sarıl bana

İstiyorsan yıldızlardan
Taç yapayım saçlarına
Al kalbini gel yeterki
Gül dökeyim yollarına

Feda olsun canım sana
Yeterki gel kollarıma
Bırakma hiç ellerimi
Sıkı sıkı sarıl bana

0 yorum: